Je wordt onderdeel van een klein team waarbij jij als logistiek beheer specialist en trouble shooter verantwoordelijk bent voor een breed scala aan taken die bijdragen aan een efficiënte en gestroomlijnde logistieke operatie.
Je neemt bestellingen van klanten aan, verwerkt en bewaakt deze. Je houdt de ritadministratie bij van de beladingen en de lossingen en onderhoudt klantcontact over leveringen. Daarnaast verwerk je orders van externe transporteurs en controleer je voorraadbewegingen in het TKW journal. Je bent verantwoordelijk voor de controle van uren en tijd voor tijd van chauffeurs, en je bewaakt en administreert de keuringen en het onderhoud van tankwagens. Het up-to-date houden van telemetrie data in Abas en op websites behoort ook tot je taken, evenals het registreren van droogvallers en het aanvragen en registreren van ontheffingen voor tankwagens. Je registreert losplaatsondeugdelijkheden (LPO) en draait mee in de telefonische bereikbaarheidsdienst in de avonden en weekenden voor noodgevallen.
Tijdens vervanging en vakantie van je directe collega neem je back-up taken op je, zoals het dagelijks maken van een efficiënte planning van de orders in Optitool, het contact onderhouden met externe transportbedrijven voor de planning van orders, het inplannen van visuele inspecties van tanks, en het beheren van de verlofplanning van chauffeurs. Kort gezegd, je bent de steunpilaar die ervoor zorgt dat alles soepel blijft lopen, zelfs als anderen er even niet zijn.
Daarnaast draai je samen met je team bereikbaarheidsdiensten in de avonden en weekenden voor noodgevallen die via onze telefoondienst binnenkomen.
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt een MBO/HBO werk- en denkniveau
- Enkele jaren werkervaring en toe aan een nieuwe uitdaging
- Flexibiliteit (bereikbaarheid avonden en weekenden waar uiteraard een maandelijkse vergoeding tegenover staat)
- Goede kennis van de Nederlandse taal waarbij Engels een pré is in verband met internationaal moederbedrijf
- Ervaring in het werken met Microsoft Office
- Het volgen van de benodigde trainingen en opleidingen
- Je hebt goede communicatieve- en sociale vaardigheden
- Teamplayer, dynamisch, energiek en een sterk analytisch vermogen
Wat kun je van ons verwachten?
- Beloning passend bij kennis en ervaring
- Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden met onder andere een bereikbaarheidsvergoeding, gsm, pensioenregeling bij PMT pensioenfonds en aanvullende arbeidsongeschiktheid verzekeringen. Verder 25 vakantiedagen, een reiskostenvergoeding van 0,23 per km en een jaarlijkse bonus met persoonlijke doelstellingen
- Een bedrijf met ambitie, ruimte voor eigen inbreng en ontwikkelmogelijkheden
- Het verzorgen van de juiste veiligheid- en ontwikkelingstrainingen
- Een gezellig team waar veel gelachen wordt
- Elke dag drink je heerlijke koffie
- Maandelijks een gezellige gezamenlijke werklunch
- Een leuke attentie met Pasen en Sinterklaas en een Kerstkado
- Regelmatig gezamenlijke events zoals een activiteit, BBQ en Kerstdiner
- Hybride, na de inwerkperiode de mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken
Interesse?
Aarzel dan niet en solliciteer. Heb je vragen over de vacature neem dan contact op met Angelique, +31 6 5575 41 16. Je kunt je motivatie en CV richten aan Nefco Energy T.a.v. Angelique de Gast, Postbus 38, 4180 BA Waardenburg of mail naar a.degast@nefco.nl
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en spreken de organisatie en de functie je aan?
Aarzel dan niet en solliciteer. Je kunt je brief of e-mail met CV richten aan Nefco Energy, T.a.v. Angelique de Gast, Postbus 38, 4180 BA Waardenburg of mail naar a.degast@nefco.nl